Powrót do bloga

Metody poszukiwania zleceń w branży budowlanej

2023-08-16
< 1 minuty
Aplikacja

W poniższym artukule analizujemy kwestie pozyskiwania zleceń oraz wszelkiego rodzaju komunikacji na lini Wykonawca-Zamawiający

Obecne metody pozyskiwania zleceń

Poszukiwanie zleceń w branży budowlanej jest czasochłonnym i utrudnionym procesem.  

  • Polecenia dotychczasowych Klientów lub znojomych
  • Bezpośredni kontakt Klienta, np. przez 
  • Reklama zewnętrzna (banery, samochody)
  • Kontakt za pośrednictwem portali ogłoszeniowych (OLX, Oferia)
  • Udział firmy w postępowaniach przetargowych lub zapytaniach ofertowych

Jakie utrudnienia towarzyszom pozyskaniu zleceń ? 

  • Niska skuteczność w pozyskaniu zleceń 
  • Utrudnienia w dotarciu do firmy z wolnymi mocami przerobowymi
  • Poniesienie nieuzasadnionych kosztów 
  • Strata czasu na przygotowanie ofert
  • Problemy organizacyjne związane z brakiem pozyskania zleceń
  • Brak odpowiedzi 

Rozwiązanie – aplikacja mobilna

Rozwiązaniem na powyższe problemy może być moduł “Zapytania ofertowe”, który znajdziesz w naszej aplikacji mobilnej.

Wychodzimy naprzeciw opisanym okolicznościom, proponując rozwiązanie, które przede wszystkim ma ułatwić dotarcie do właściwych firm. 

Chodzi tutaj o zakres usług oraz obszar na jakim są one świadczone przez firmę. 

Jak to działa ?  

Krok 1 – dane zapytania

Wysłanie zapytania ofertowego jest bardzo proste:

  1. wybierz jedną z kilkudziesięciu kategorii usług, jakich poszukujesz.
  2. wskaż lokalizacje, w której świadczona ma być usługa
  3. uzupełnij treść zapytania, określ ilość oraz termin w jakim oczekujesz realizacji

Krok 2 – wybór Kontrahentów

Tworząc zapytanie ofertwe masz do wyboru dwa rodzaje bazy:

  • bazę prywatną, zbudowaną przez siebie
  • bazę publiczną, składającą się z firm, które założyły profil publiczny.

Krok 3 – wysłanie zapytania i kontrola statusuczekiwanie na kontakt bezposredni

Zapytanie, które stworzysz zostanie dostarczone firmom w postaci wiadomości email oraz w naszej aplikacji mobilnej. 

Usługodawcy otrzymają w wiadomości email dwa linki, które posłużą do wstępnego określenia ich zainteresowania (tak jestem zainteresowny, nie – nie moge podjąć się tego zlecenia) 

Krok 4 – bezpośredni kontakt

Od momentu wysłania zapytania ofertowego utrzymujecie bezpośredni ze soba bezpośredni kontakt. 

Tagi:
Dołącz do dyskusji

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz również