Metody poszukiwania zleceń w branży budowlanej
W poniższym artukule analizujemy kwestie pozyskiwania zleceń oraz wszelkiego rodzaju komunikacji na lini Wykonawca-Zamawiający
Obecne metody pozyskiwania zleceń
Poszukiwanie zleceń w branży budowlanej jest czasochłonnym i utrudnionym procesem.
- Polecenia dotychczasowych Klientów lub znojomych
- Bezpośredni kontakt Klienta, np. przez
- Reklama zewnętrzna (banery, samochody)
- Kontakt za pośrednictwem portali ogłoszeniowych (OLX, Oferia)
- Udział firmy w postępowaniach przetargowych lub zapytaniach ofertowych
Jakie utrudnienia towarzyszom pozyskaniu zleceń ?
- Niska skuteczność w pozyskaniu zleceń
- Utrudnienia w dotarciu do firmy z wolnymi mocami przerobowymi
- Poniesienie nieuzasadnionych kosztów
- Strata czasu na przygotowanie ofert
- Problemy organizacyjne związane z brakiem pozyskania zleceń
- Brak odpowiedzi
Rozwiązanie – aplikacja mobilna
Rozwiązaniem na powyższe problemy może być moduł “Zapytania ofertowe”, który znajdziesz w naszej aplikacji mobilnej.
Wychodzimy naprzeciw opisanym okolicznościom, proponując rozwiązanie, które przede wszystkim ma ułatwić dotarcie do właściwych firm.
Chodzi tutaj o zakres usług oraz obszar na jakim są one świadczone przez firmę.
Jak to działa ?
Krok 1 – dane zapytania
Wysłanie zapytania ofertowego jest bardzo proste:
- wybierz jedną z kilkudziesięciu kategorii usług, jakich poszukujesz.
- wskaż lokalizacje, w której świadczona ma być usługa
- uzupełnij treść zapytania, określ ilość oraz termin w jakim oczekujesz realizacji
Krok 2 – wybór Kontrahentów
Tworząc zapytanie ofertwe masz do wyboru dwa rodzaje bazy:
- bazę prywatną, zbudowaną przez siebie
- bazę publiczną, składającą się z firm, które założyły profil publiczny.
Krok 3 – wysłanie zapytania i kontrola statusuczekiwanie na kontakt bezposredni
Zapytanie, które stworzysz zostanie dostarczone firmom w postaci wiadomości email oraz w naszej aplikacji mobilnej.
Usługodawcy otrzymają w wiadomości email dwa linki, które posłużą do wstępnego określenia ich zainteresowania (tak jestem zainteresowny, nie – nie moge podjąć się tego zlecenia)
Krok 4 – bezpośredni kontakt
Od momentu wysłania zapytania ofertowego utrzymujecie bezpośredni ze soba bezpośredni kontakt.
Tagi:Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.